7+1 érv a cégautó tartós bérlet mellett

Egy új cégautó 2024-ban is segítheti a vállalkozások versenyképességének növelését, ám a költségek és a kockázat szempontjából nem mindegy, hogy milyen konstrukcióban történik a beszerzés.

Hogyan érdemes cégautót beszerezni?

A koronavírus járvány egyik legnagyobb gazdasági tanulsága, hogy vállalkozóként a túléléshez minden helyzetre fel kell készülni. Ha egy cég nehéz gazdasági helyzetben is növelni tudja szabadon felhasználható tőkéjét, akkor képes megőrizni likviditását és az üzletfejlesztési céljait is meg tudja valósítani. Egy nagyobb beruházás azonban megnehezíti a gyors üzleti reakciót, így óriási kockázatot jelent.

cégautó tartós bérlet előnyei

Új cégautó beszerzéskor a fenti szempontokat figyelembe véve az autóvásárlás helyett érdemesebb a tartós bérlet konstrukciót választani!

Az autó tartós bérlet jelentős pénzügyi előnyökkel jár, emellett pedig egy flottakezelő az autóval kapcsolatosan szinte minden terhet levesz a cég válláról. Összegyűjtöttük a 7+1 legfontosabb érvet, ami a cégautó tartós bérlet mellett szól:

  •  Az üzleti eredményektől függően akár induló, nagyobb összegű befizetés nélkül hozzá lehet jutni az autóhoz, így nincs szükség tőkelekötésre.
  • Tervezhető költségek: a futamidő alatt fix havi díjért cserébe használható az autó a tulajdonviszonnyal járó minden kötelesség és adminisztrációs teher nélkül.
  • A bérleti díj ÁFA-ja útnyilvántartással akár 100%-ban visszaigényelhető, amivel egy átlagos autó esetén az átalány-elszámoláshoz képest 2.100.000 Ft-ot lehet spórolni.
  • A maradványérték is magasabb, az értékcsökkenés mértéke pedig több mint 40 százalékkal alacsonyabb lehet, mint vásárlás esetén.
  • A magasabb maradványértéknek és az áfa-visszaigénylésnek köszönhetően akár 35 százalékot is meg lehet takarítani az autó finanszírozási költségein.
  • Tervezhető és kedvezőbb üzemeltetési költségek.
  • Kényelmi szolgáltatások csökkentik a nem várt extra ügyintézést és költségeket.
  • A szerződés lejártakor a flottakezelő viseli az autó eladásának kockázatát. Vállalja az értékesítéssel járó feladatok elvégzését, a cégnek ezzel már nincsen dolga.

“Jól hangzik, de hogyan vezessek gyorsan és hatékonyan útnyilvántartást?”

Pontos, egyszerű, és minél kevesebb beavatkozást igénylő módszert keres szinte minden tartós bérletes cégautós, aki rájön, hogy a bérleti díj ÁFA átalányadóval csak az idejét és cége pénzét pazarolja.

A legjobban egyértelműen azok járnak, akik az útnyilvántartó módszerek közül a RoadRecord automatikus útnyilvántartó applikációjával  rögzítik útjaikat, ami akár teljesen a háttérben futva is működik anélkül, hogy bármit is megnyomna rajta az autó vezetője.

Összesen 4 különböző útrögzítő funkció közül lehet választani az applikációban, valamint a beállítási lehetőségek által teljes mértékben, tűpontosan személyre szabható felhasználói profil készíthető a szoftverrel.

Ezután tényleg semmi dolgod nincs, mint elintézni a dolgaidat és a nap végén átnézni és jóváhagyni az aznapi útlistádat.

Próbáld ki a RoadRecord útnyilvántartó programot 14 napig ingyen, kötelezettségek nélkül!

KIPRÓBÁLOM A ROADRECORDOT!

Kép forrása: senivpetro – www.freepik.com

Legutóbb frissítve: 2024.07.24.

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is - ha kell, keményen beleállva a témába - kendőzetlen, saját gondolatokkal.

"Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg."

Barazsy Ákos - az útnyilvántartás szakértőjeBarazsy Ákos
23 785
Olvasók száma
2024első számúüzleti influenszere