Innovációval a konkurencia előtt – Mit tanulhatunk egy egyszerű tankolási élményből?

Van az a pillanat, amikor egy szolgáltatás hirtelen értelmet nyer a felhasználók számára. Ügyvezetőnk egy ilyen élményt osztott meg nemrég: bár rendszerint más benzinkúton tankolt, egy nap mégis felfigyelt arra, hogy egy adott kúton a mobilapp segítségével anélkül fizethet, hogy be kellene mennie a boltba. Ez az egyszerű, de értékes innováció volt az, ami végül meggyőzte, hogy letöltse az alkalmazást és rendszeresen ezt a benzinkutat válassza – pedig korábban számos más módon próbálták erre rávenni.

A valódi érték mindig az ügyfél szemszögéből születik

Sok cég hajlamos azt gondolni, hogy tudja, mi lesz vonzó a vásárlóknak – de valójában ezt soha nem lehet teljes bizonyossággal megjósolni. Az említett benzinkút appját már korábban is próbálták reklámokkal, kedvezményekkel, hűségprogrammal népszerűsíteni, de ezek nem mozdították meg ügyvezetőnket. Egyetlen valódi előny – az időmegtakarítás – viszont azonnal értéket teremtett számára.

Ugyanez a helyzet a RoadRecord-nál is. Folyamatosan fejlesztünk, újabb funkciókat tesztelünk, de mindig a felhasználói visszajelzések azok, amelyek igazolják egy-egy újítás sikerét. Érdekes tapasztalatunk például, hogy ami az amerikai piacunkon egy húzó funkció, az a magyar ügyfeleink körében sokkal kevésbé keresett. Ezért kiemelten fontos számunkra az ügyfélvisszajelzések alapján történő folyamatos innováció és a felhasználóbarát működés, hogy mindig olyan értéket nyújtsunk, amit ügyfeleink valóban hasznosnak tartanak.

A folyamatos fejlesztés előnye: miért választanak minket az ügyfelek?

A RoadRecord csapata elkötelezett a rendszeres fejlesztés mellett, hogy ügyfeleink a lehető legjobb útnyilvántartó rendszert használhassák. Ezt egyrészről amerikai innovációk beépítésével érjük el, hiszen a MileageWise piacán bevált fejlesztéseket adaptáljuk a magyar piacra. Másrészről ügyfélvisszajelzések alapján tökéletesítjük útnyilvántartó programunkat és mobilappunkat. 

Legutóbbi újításaink közül kiemelnénk:

Ezek a fejlesztések nem öncélúak: valódi értéket teremtenek a felhasználóknak. Kevesebb időt kell tölteniük az adminisztrációval, csökken a hibázási lehetőség, és biztosak lehetnek abban, hogy megfelelnek a jogszabályi előírásoknak.

Hogyan tudsz előnyt szerezni a piacon?

A tanulság egyszerű: folyamatos fejlesztéssel és valódi értékteremtéssel. Azok a vállalkozások, amelyek állandóan új megoldásokkal rukkolnak elő, és figyelnek ügyfeleik valós igényeire, versenyelőnyhöz juthatnak. Az alábbi lépésekkel Te is könnyebben előnybe kerülhetsz:

  • Kísérletezz folyamatosan! Lehet, hogy egy fejlesztés nem azonnal lesz sikeres, de ha nem próbálkozol, nem is fog kiderülni.
  • Figyelj a visszajelzésekre! A felhasználók szavai többet érnek, mint bármilyen előzetes piackutatás.
  • Kürtöld világgá a fejlesztésedet! Hiába fejlesztesz hasznos újításokat, ha nem juttatod el azokat a megfelelő célközönséghez. Fontos, hogy egyértelműen és hatékonyan mutasd be, milyen előnyt nyújtanak az új funkcióid azoknak, akiknek valóban szükségük van rá – így könnyebben meggyőzheted őket.

A RoadRecord-nál ezt a filozófiát követjük – és ezért tartanak minket ügyfeleink a legjobb választásnak útnyilvántartásra.

A RoadRecord Online útnyilvántartó program használata egyszerű: a RoadRecord mobil app segítségével menet közben akár automatikusan rögzítheted az útjaidat. Hó végén pedig az asztali gépről elérhető webes felületen szerkesztheted és véglegesítheted, majd kinyomtathatod a NAV-álló útnyilvántartásod. Ráadásul a hiányzó utakra automata ajánlást is kaphatsz.

Teszteld le 14 napig teljesen ingyen, kötelezettségek nélkül a RoadRecordot! :)

Kipróbálom tízezrek kedvencét!

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is - ha kell, keményen beleállva a témába - kendőzetlen, saját gondolatokkal.

"Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg."

Barazsy Ákos - az útnyilvántartás szakértőjeBarazsy Ákos
23 965
Olvasók száma
2025első számúüzleti influenszere