Barazsy Ákos, ügyvezető
Hogyan született a RoadRecord útnyilvántartó program?
A RoadRecord úgy született, mert meguntuk az excel tábla és a használhatatlan útnyilvántartó programok előtt ülést, a havonta eltöltött időrabló órákat. Elhatároztuk, hogy létrehozzunk egy könnyen használható, NAV-álló megoldást a hóvégi útnyilvántartások elkészítésére.
Küldetésünk
Célunk mindig is az (volt), hogy felhívjuk a vállalkozók figyelmét arra, hogy sokszor milliós összegben mérhető az az előny, amit útnyilvántartás vagy kiküldetési rendelvény vezetésével nyernek.
Ehhez mi egy olyan útnyilvántartó programot adunk Ügyfeleink kezébe, amivel végre nem nyűg, hanem élmény útnyilvántartást készíteni, sőt tulajdonképpen a mobil megoldásunkkal szinte észre sem lehet venni, ahogy hó közben épül az útnyilvántartásuk!
Amellett, hogy nem kell a partnerek közti távolságokat számolgatni, az útajánlás funkció segítségével visszamenőleg is pótolhatóak az elmaradások havi 7 perc alatt!
A program 70 féle logikai ütközést vizsgál és javít, mintha egy beépített NAV ellenőr figyelmeztetne a hibákra, és biztosítaná, hogy a bizonylat NAV-álló legyen.
Sőt, ha valaki még ennyit sem szeretne foglalkozni az útnyilvántartásával, szakértőinkre bízhatja annak elkészítését!
Valóban gyors és segítőkész ügyfélszolgálat
A folyamatosan tökéletesített termék mellett cégünk filozófiája, hogy valódi ügyfélkapcsolatot és utánkövetést építsünk ki felhasználóinkkal.
Időről időre kapcsolatba kellett lépnünk különböző cégek ügyfélszolgálatával, és a hívások többsége abban erősített meg minket, hogy a saját ügyfélszolgálatunkat mássá, jobbá tegyük.
Mi sem szeretjük, ha gyors segítség helyett csak órákig a Für Elise-t játszva várakoztatnak, vagy valaki olyan van a vonal a másik oldalán, aki nem is érti a problémát. De még rosszabb, ha telefonszám helyett csak egy email cím vagy egy élő csevegési lehetőség van. Ezek a körök túl sok időt vesznek el.
Mi úgy gondoljuk, hogy az ügyfélszolgálatnak az Ügyfeleinkről kell szólnia!
Nálunk nincs hosszú várakoztatás, így útnyilvántartás szakértőinktől a lehető legrövidebb időn belül minden kérdésedre hasznos választ kapsz.
Ez is az, ami megkülönböztet minket a többi útnyilvántartótól.
Küldetésünkről, gondolkodásunkról és hozzáállásunkról ügyvezetőnk üzleti sikerkönyvében olvashatsz bővebben!
Eredmények
A 2000-es évek óta töretlen építkezésünk eredményeképp a saját felmérésünk szerint a magyar piaci részesedésünk bőven 90% felett(!) jár, hiszen 22575 cégnél összesen 29324 autóra a mi útnyilvántartó programunkkal készítik már el útnyilvántartásukat vagy kiküldetési rendelvényüket! Megoldásunkat a szakma, egyes versenytársaknál vagy a NAV-nál dolgozók, és a Magyar Könyvelők Országos Egyesülete is ajánlja és használja(!), így szerénység nélkül elmondhatjuk, hogy “iparági szabvány” lettünk… :)
2020-ban MileageWise márkanéven az amerikai piacon is hódító útjára indítottuk útnyilvántartó programunkat.
2021-re egyre többen ismerik meg a programunkat az Egyesült Államokban is, “rákerültünk a térképre” és a konkurencia is reagál ránk. Magyar ügyfeleink pedig itthon is élvezhetik azokat a fejlesztéseket amiket az ottani piacról tanultunk.
2022-ben még jobban rágyúrtunk a program kinézete (UI) és a felhasználói élmény (UX) javítására, és kiadtuk az új, nulláról újraírt Android és iOS applikációinkat, vadiúj design-nal. Ezek mellett kiemelt figyelmet szenteltünk az automatikus útrögzítések fejlesztésére.
Folytatás következik! :)
Gödi irodánk
Budapesti irodánk
Hosszúhetényi irodánk
Irodánk: | RoadRecord.hu Kft. 2131 Göd, Alagút u. 1. |
Cégjegyzékszám: | 13-09-164741 |
Átalakulás bejegyezve: | 2013.08.01. |
Adószám: | 24394471-2-13 |
Statisztikai számjel: | 24394471-6201-113-13 |
Kamarai tagság száma: | PE24394471 |
DUNS nyilvántartási szám: | 52-084-1664 |
Adatkezelési azonosító: | NAIH-69184/2013 |
Tárhelyszolgáltatóink felsorolása itt. | |
Irodai ügyfélfogadás csak előzetes bejelentkezés után! Hétvégén csak az elsőségi ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleink részére állunk rendelkezésre. |